Uppsala/Jvm

Hej mitt i natten! 

Klockan är nu 01.21 och vi har nyss kommit hem från en sjukt mysig och bra dag i Uppsala. Så krogen blir inte av idag och hem till Sofia blir inte heller av, orkar knappt gå nå mera idag så mycket man gått i Uppsala. Jag ska göra en supergooood nudelsoppa som kommer från Thailand och mysa med massa godis, har ju min tissetass och Robin som sällskap idag så det blir perfekt. Och herre min skapare vad jag har blivit förkyld och hängig, kan knappt andas så täppt jag är i näsan, blir sjukt tung i huvudet av det också, fyfan va det stör mig, men nu ska jag fixa innan Jvm börjar kl 02.00. Ha det fint! PUSSSS ♥

Och ja, såhär gul/orange ser jag ut idag + trött, haha nejdå, bara effekten på kameran som gör att bilden blir så. 


                              




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-01-06 · 01:25:41







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter