Jag kan jag också

HÄJHÄJ FAVVOS!

Idag knalla jag hem, min kropp orka verkligen inte så ska vila bort febern innan jag ställer mig på bena igen. Jag har mindre feber än igår så det går bara framåt. Hoppas att de är borta till kvällen så jag kan knalla till Cubus imorgon, men dock så kan jag inte slita lika bra då menmen, jag ska försöka. Legat och sovit som ett litet barn, ihop krupen till en boll och så har Vegas myst in sig i famnen på mig och tryck ansiktet mot mitt och så har vi sovit gott, han med sina små ryckningar och jag vaknar till varje gång och flinar, så go tissetassen. Ska få i mig frukost och kolla film i sängen idag, de får bli min dag.. fintfint.

Och nått mer, hör och häpna tro det eller ej, men jag är en pyssel människa! Älskar att prova mig fram och igår fixa jag till min svarta Bh till en Bh med nitar på, jag dog så snygg den blev... min nya favorit.. men bilderna nedan är tagna från internet men ska lägga ut bilder på min nån dag snart. PUSSS

                                                                                                       







Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2012-01-23 · 12:19:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter