Love speaks in silence

Hej fina ni

Klockan slår snart 01.30, sena kvällar! Idag blev det vara med Sofia på eftermiddagen och vi åkte och handla tacos och lite annat. For hem till Sofia och sen kom Repenning och det blev massa snack och jag fick äran att locka pojkens hår? hahah, det var nått att se. Sen fixa vi tacos och Repenning åkte vidare och runt 21.00 kom Daria, tog sin tid att åka från Sandviken till Gävle haha. Vi myste ner och kolla filmen Försvunnen, spännande så jag glömde att andas ibland, det hamna även två vinflaskor på bordet. Runt 23.30 kom även Thalén och Eve och sällskapa oss. Mysig och bra dag, precis vad jag behövde.

Elin och Eve körde hem mig nyss och nu ska jag mysa ner i sängen till mina favoriter. Imorgon väntas Uppsala för äventyr och hoppas på lite shopping sen hem till Gävle för utgång med tjejerna om jag hinner, kommer nog hem vid 23.00 eller senare, så vi får hoppas på en utgång. Nej nu ska jag mysa ner i sängen och sluta pilla på datorn. Sovgott fina rara läsare så kanske jag kan slänga in ett inlägg imorgon inna jag åker POOOSSPOOOSSS ♥



                                      Tumblr_lw9qoqyjf81qjoozeo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-01-05 · 01:33:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter