Saker blir aldrig som man tror att dom blir

Hej mitt i kvällen! Nu har några dagar rullat på & jag hinner knappt med att skriva hära! I torsdags blev det stan med Nanna & sen även hennes syster, lite nytt till helgen, det satt fint! Sen på kvällen åkte jag till Kalle. På fredagen blev det alkoholkväll med damerna, härlig utgång! Lördagen skulle jag spendera kvällen hemma hos Snuttan & fira henne med massa folk, men jag kom aldrig ifrån fågelsundet vi åkte till på eftermiddagen så jag blev bra less att jag missa hennes firande, hade jag sett fram emot. Kom hem från fågelsundet idag, blev massa god mat & sen iväg & hämta ett bord jag köpte, helt kär i det. Nu krypa ner i sängen & natta innan man ska upp & fixa massa imorgon, ny vecka & nya tag! PUSSS :)
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-07-15 · 23:52:44







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter