Myskväller

Kväller mina fina
Idag har vart en bra dag! Börja morgonen med en promenad vid kl 06.50, sen hem och små tvätta lite, städa och diska. Runt 17.00 åkte jag till stan för en middag med tjejerna och Hampus inne på mingel, planera lite inför midsommar. Kvällen sluta med mera mat när jag kom hem, kött och bea och pommes, trodde jag skulle spricka. Sen dukades det upp chips och dipp, fyfan! Promenad imorgon igen kan jag lova. Fina samtal nu på kvällen också. Somnar med ett leende på läpparna idag igen. Hoppas eran kväll vart lika fin, nu säger jag godnatt och hörs väll imorgon! PUSSSSS.

Såg även på denna bild Beckis knäppte idag, fan vilken ruskig utväxt jag har, tur att jag redan bokat in mig hos Elin efter midsommar. 




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-06-19 · 23:04:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter