Underbar dag 11 Juni

Godmorgon gänget! Klockan står på 07.40 ska snart ta mig till tvättstugan. Igår var en bra dag. Runt 13.00 åkte jag och Mathilda ner till stan för en lunch på Los Sombreros och så mötte vi även upp Amanda. En god lunch och massa snack, sen knalla vi runt lite på stan innan det blev en fika på Mingel då även Petra kom och sen fick man äntligen ner Dennis. Saknade vän! Efter många timmar på stan vare dax för oss att röra oss hem, följde med Mathilda till hennes bror, Emelie och deras lilla bebis Emanuel för att Mathilda ville krama om dom en sista gång innan hon åker idag. Sen vidare på lite äventyr. Sen for vi hem. Runt 20.30 fick jag sällskap av Marre, vi gjorde mat och snacka massa innan det var dax för henne att åka och mig att krypa till sängs. Mysiga dag! ♥

Idag är en jobbig dag, bästa vän lämnar Sverige en hel sommar igen för att åka till Milano och modella. All lycka till dig, du är grym. Men hur ska jag klara mig utan min andra halv en hel sommar igen? Som tur är åker jag ner dit i sommar och hälsar på. Saknar dig redan du är underbar och bästa jag vet.


Mathilda & Amanda igår!



Dennis! :)



Mathilda, världens bästa vän!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-06-12 · 07:58:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter