Summerburst 2012

Ja då har man hunnit kommit hem och landat, igår kom jag hem från dom sjukaste och bästa dagarna på länge. Elin och jag boka biljetterna till Summerburst för ca ett halv år sen och i helgen va dagen kommen. Två nätter i Stockholm och Summerburst, fyyyfaaaaan va jag njöt. Det var helt galet, ni som inte var där ni missa kanske de bästa dagarna i era liv, helt sjukt mycket folk och skönaste musiken.  Sånt jävla drag så det var sjukt, proppat på hela Stadion och alla favoriter stod på scen, när Guetta intog sen då ni, det var legendariskt, ryser så vort jag kollar på svt play, dom filma ju hela festivalen bägge dagarna, så svt va på plats. Ja denna helg kommer jag alltid minnas, sjukt underbar, har massa videos jag spelat in, men lägger upp dom imorgon eller nått.


Min lilla packning kvällen före innan det var dax att åka!



På väg mot Elin innan tåget till Stockholm.



Jag inne på hotell toan.


Stockholm Stadion / Summerburst. Folket börja rulla in.



Festivalbandet, rosa hihi gillades!



Elin va på topp!



Blev lite vin i kaffekopp på hotellt innan vi skulle kila till Stadion.



Vi hade våra stunder på rummet, Elin!



Sista dagen träffa vi på Stina, Malin och Jonna, sally och två av doms killkompisar som vi var med kvällen ut.



Elin och Sally.



Malin och Stina.



Jonna och Sally.



Kungen själv, David Guetta :)



Det underbara folket.




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2012-06-18 · 22:55:05







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter