19.08

Kväller kväller folks!

Ligger död i sängen och orkar knappt resa mig, en rolig men jobbig dag på Cubus idag med mycket att göra. Helt slut när jag kom hem så somna ca 40 min inna karln kom hem och då börja jag städa. Ska fortsätta städa och sen göra mat, men orkar inte ta mig upp ur sängen. Ligger och pratar med min partner som åker till Downhill idag men boysen. Roligt för dom, alltid ska dom ha så jävla braaaa! Så jag sa att jag skulle komma efter med pulkan.

Nä nu måste jag resa mig och göra lite nytta, Cubus imon sen vet jag inte om det blir trevligheter mot kvällen eller om det blir åka och rusta lite i radhuset. På lördag ska Marre firas så då blir det alkohol och krogen. Jag vill köpa massa nya kläder också fast inte så bra nu när ja ska till Italien i april, och har 0,00 på kontot, bra där Susanna. Nä ni får ha en fin kväll nu folks. PUSS PUSS!

                                  
                                                                                                    Mums, vill ha allt på bilden! ♥





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-08 · 19:10:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter