I just wanted to be there for you. no drama, just me and you.

Idag, körskolan 09.15 - 12.15! Igår var en bra dag, mat med bästa vän på Java sen mötte jag och Mathilda upp Elin och sen gick vi oss hem till Fanny för att säga hejdå eftersom hon åker till Afrika ett antal veckor. Vi kolla hockey och snacka massa, så spännande så man kunde dö i slutet, helt klart värt all spänning. Mysig kväll som jag behövde. Vänner&mys! Efter matchen kolla vi lite BB innan Kalle kom och hämta mig sen hem och sova, va helt slut!

Detta skrev jag för ca 3 månader sen och det har skräpat i utkastet så tänkte lägga upp det och lägga upp min bild jag har gjort i min egen gjorda kalender som finns med mig dagligen, en text som får mig att käpa lite extra för kärleken, den stärker. Skrivet för ca 3 månader sen "Det är lite konstigt det hära, varför dras man tillbaka till allt gammalt, till personer som man har en historia med. Du har tjej, jag har kille, du gör slut, jag gör slut, du vill ha närhet och jag vill ha närhet och man hinner inte tänka till innan man vaknar upp vid din sida och man inser att man fallit dit igen, precis som förr! Nu är du hos henne och jag hos han." Hmm! Ja va säger man nu såhär 3 månader efter haha. Alltid ska man dras tillbaka till nått. Vissa människor fångar en om och om igen!


                                                                             Bilden är på min egen gjorda kalender, älskar den!




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 2 kommentar(er)
2012-03-22 · 08:14:42




  Anna

Du är grym på att skriva om dina känslor, vill se mera av det! Tror jag vet vem det handlar om, D eller R ? Kram!

2012-03-22 10:59:17
  Anonym

Man kan inte rå för att man dras tillbaka till varandra, ni känner väll att nått finns där, hos bägge, ni kanske inte släppt det

2012-03-22 12:39:50



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter