Lördag/Söndag

Söndag i all ära fäns! Igår var en fin kväll. Ut till Bomhus för mat och mys och besök av Janeck&Frida från Västervik. Va rätt sugen på en lugn kväll men sen skriver Björk att det bara var att komma över till han och grabbarna, och tillslut blev det en kväll med film och mys, skippa alkoholen även fast suget fanns. Men idag mår jag toppen och bra det ju. For ut till Bomhus imorse på frukost innan Janeck&Frida skulle åka hem. Gårdagen va bra lyckad.

Sen åkte jag mig hem till Kalle, vi kolla film och snacka massa, sen somna jag, haha! Sen när jag vakna upp var han lika trött så då somna bägge en snabbis sen blev det på med en till film. Kom hem för ett tag sen och ska laga lite mat och städa lite i min tomma lägenhet. Imorgon börjar en ny vecka, hejja hejja!








Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-18 · 17:45:50







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter