Nytt

Kväll!
Vilken dag, fått massa gjort... eller inte? Legat i sängen hela dagen och inte rört mig ett dugg förutom när jag gick till maggis och köpte kebab talrik, mums! Huvudet dunkar fortfarande och jag är svin trött. Får bli att umgås med Kalle imorgon för idag vill jag knappt resa mig upp ur sängen. Ny vecka imon!

För två dagar sen kom denna tapet upp i nya hemmet, as snygg i verkligheten, lite ljusare och golvet blev också knas nu när jag fixa det på instagram, men blev hel nöjd, gillar gammaldags stil. Nu börjar det ta fart med rusten nu är hela vardagsrummet klart, nu väntas sovrummet, köket, badrummet och hallen, aa sjukt mycket kvar men det går ju framåt :) Längtar sjukt mycket tills allt är klart och tills flytten. Ha en fin kväll, PUSS PUSS!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-11 · 19:50:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter