There is something about you it's the way you move and the way you move me

Hääj!

En ny vecka har börjat och dessa dagar kommer bjuda på mycket! Helgen har vart helt underbar och helt kaos!Den bästa kvällen på länge i fredags, hade det sjukt bra med mina damer och Goya leverera, kvällen sluta med att jag mötte upp en viss människa, kom hem runt 03.40! På lördagen var det bara att ladda om, alkohol kväll hemma hos Nanna sen vidare, kvällen blev kaos fick massa samtal under natten.. Morgonen gick och sen fick B köra hem mig.

Söndagen va seg, blev köpa mat och mysa i sängen och sen runt 22.00 kom bästa vän och sov kvar, vi gick ut på en promenad och hade massa att prata om, jag somna gott i sängen med två härliga och min tissetass. Måndag idag och dagen har vart bra, kom nyss hem från Interpool med bästa vän, blev mat, goda drycker och hockey, kvällen har vart så mys! Nu krypa ner i sängen och mysa mer :) Imorgon väntas massa att göra i lägenheten. PUUSSSSS!


                                                                                                        Mums mat ♥

                  



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-26 · 22:10:39







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter