Tequila... jag hatar dig styggt

Om vi hade roligt igår? Sinnes sjukt roligt. Bästa på länge. Men den börja ju inte så bra, skulle skynda mig till bussen vid 18.30 och det ös regna och blåste, drickan i ena handen, paraplyt och väska in ena, paraplyt blåste iväg, jag trampa i lera och sjönk ner med klackarna och sen när jag väl var vid hållplatsen så ställer jag påsen med drickan på bänken och pang så smäller det och påsen ramla ner i backen. Så där försvann 3 cider, tur de att det blev några kvar. Men sen när jag kom fram vände kvällen till nått bra. Börja med att vi blev bjudna på massor av pajer i lokalen och dricka. Sen blev det massa, snack, spel och dans, kolla lite mello också. Hade det grymt trevligt. Vi blev kvar till 23.00 innan bussen gick mot Goya!

Kvällen på Goya var sjuk. Dans, drack massa shots och blev för full och var en aning cp, fast på ett bra vis. Fick vatten över mig i baren och blev helt blöt, träffa underbara människor och mitt i allt vimmel så träffa jag bästa vän och vi gjorde kvällen tillsammans, nått jag är sjukt glad för, hade det underbart roligt, och rosa rummet leverera som vanligt. Kom inte hem förns 03.30 och var full och glad och kvällen va inte slut där, haha!

Känns som man fått ett nackskott idag, fyfan va dåligt jag mår. Tequilan satte sina spår vill jag lova. Vill inte ens resa mig ur sängen idag, men Sofia fråga om jag ville följa med och äta pizza och är jag nå sugen? jaaa, men kan inte stå upp, fan! Sen ikväll har jag lovat att umgås med Kalle och komma över till han. Så måste sova bort bakis känslan nu om jag ska orka, om jag ens orkar, det visar sig, ha det fint gänget! PUSS

Eve, Sandra, Marre, Snuttan, Josse, Carro!


Josse, Carro & Marre!


Sandra, Amanda, Cassie, Carro & Jag!


Eve, Sandra, Marre, Snuttan, Josse!


Josse, Cassie & Amanda.


Bea, Sofia & Marre!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-11 · 13:25:44







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter