Vacker

 Nyyyy vecka!

Heeej, hallå, heeej! Igår somna jag med 4 % kvar på mobilen, vaknar upp pigg och tänker varför inte klockan ringt, har hon inte blivit 06.00? varför är det så ljust ute? kanske för snön? Tar upp mobilen och den är svart, den hade stängts av så då kanllar jag upp och ser att klockan är 09.27.. PANIK! Hoppa snabbt in i duschen då jag kom på att den första lektionen slutar 09.50 så ingen ide att stressa eftersom min andra lektion börjar kl 13.00! Men de dumma är ju, min telefon har ringt förr när den var avstängd? Jaja nu är det laddning som gäller när batteriet är kasst. Och dumma snö som ska komma tillbaka också!!!

Anyway! Kan knappt röra kroppen efter förra veckans träning och igår körde vi alla på gym, Jag, Nanna, Alex, Robin och Jocke! Armana är helt dö, ont gör det också! Och imorgon kör jag och Nanna på som vanligt med vårat pass i gymmet. Idag så blir det skola till 16.30 sen till radhuset för massa rust, nu är en del klart, ska ta kort och visa er ikväll, nu måste ja få i mig frukost så magen kurrar nått enormt, ha en fin dag alla fäns! PUSSS PUSS.

                                                                                                          VACKER!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-19 · 10:10:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter