Fredag kväll

Hey party people!
Tjejmys i soffan nu, syster på besök inatt! karln åkte på Avicii i Globen ikväll, avis som fan. Och fick nyss veta att en scen brakat ihop och folk blev skadade, usch va hemskt! Idag har jag myst med karln innan han åkte runt 13.00. Sen knalla jag hem till Sofia på hillmans för lite kaffe och snack. Va fullt hus där hemma. Jag, Sofia, Kim, Sofia, Snocke, Kalle och Ollas, alla i en soffa men det funka. Var kvar till ca 17.00 sen kom syster och mamma och hämta upp mig sen hem till lägenheten och städa och fixa lite. Vi har nyss proppat i oss massa mat och nu lite gotta innan sängen, jobb väntas imorgon. Och sen när Robin kommit hem imorgon ska vi nog åka och kolla lite i radhuset och planera lite vad vi ska börja med. Nä nu ska jag umgås med syster!

                                                                               

                                                                                         Såhär så lilla jag ut idaaaag! Heejdoooo




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-02 · 22:37:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter