Happy!

HÄÄÄJJÄÄ FÄNS!
Förlåt för jag vart sämst på att inte skriva, men... Jag har ju som sagt vart på studentkryssning från tis-ons! Den var galet grym och vill tillbaka varje minut. Hade först en känsla av att det hela skulle sluta piss, att man åkte med töntiga 93:or som fjanta omkring, fast nä dom var mogna nog och jag hade det galet kul. Även fast man bara är ett år äldre, men de var så mitt tänk var.. Men ack så roligt man haft, dag 2 var lätt bäst, efter en hel natt med fest och man somna inte förns in på morgonen dagen efter och nån timmes sömn så vakna man seg och bakis, men var bara börja dricka igen och man mådde så mycket bättre. Hade det mys med mina tjejer och jag kom hem till Gävle och va en nöjd tjej. Bästa med att komma hem var ju att få mysa med min karl.

Igår blev det att sätta på sig fina vårkläder och solbrillor och knalla ner på stan för lite shopping med Jennifer. Helt sjukt fint väder och man mår verkligen bra i själen av det. Sen knalla jag hem och Robin och jag gick till banken för han lyckas tappa sitt nya bankkort, smart sådär han. Sen åkte vi ut till valbo och kika innan vi skulle hem och gymma på korsnäs gymmet och när vi skulle åka förbi heartbreak ser vi två ambulanser och en polisbil, en man ligger på vägen och får hjärt och lugräddning. Det var läskigt som fan att se, bena åkte upp i luften när dom höll på och pumpa igång hans hjärta. Sen nån timme efter läser vi att mannen avled och att han cyklat över gatan och blivit påkörd, fyfaan fick ont i magen. Mådde nästan illa bara jag tänkte på det. Usch usch!

Iaf, kvällen sluta med gym och sen hem till bomhus för lite mys innan vi åkte hem till stan och myste ner med massa gott till Bigbrother. Idag är det fredag och en aning blåsigt, vi får se vad dagen bjuder på. Jag ska snart knalla upp ur sängen och städa lite och packa ner saker till flytten, nu har vi fått nyckeln och kan börja rusta, wiiihoooo! Måste få bort massa möbler vi inte ska ha kvar också, jobbigt, fast skönt! Jag har allt jag vill ha just nu, puss på det! Ha en fin fredag fina ni ♥




                                                                                                    Gårdagens jag!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-02 · 10:33:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter