I'm just sayin', you could do better.

Afton lovers and haters! ♥
Hoppas inte den sista lektionen blev av, har ju haft håltimme på 3 timmar så knalla hem eftersom Johannes gick och fråga om vi fick skippa idrotten idag och om allt för många hade glömt kläder så skippa vi dagens idrott, så håller tummarna att de blev så, jag gick ju hem ist för att sitta och vänta 3 timmar på en lektion som kanske inte skulle bli av, så var lika bra att knalla hem det. Har bara mys i sängen med Vegas sen jag kom hem, och hur blev det med plugget? Nä måste ta tag i det nu. Sen städa massa i lägenheten, och kanske hinna åka till det nya hemmet och hjälpa grabbarna rusta.

Bilden är tagen nu, aaa precis nu, inte nu nu, men aaa för ca 40 min sen... så kanske inte nu, menmen! En trött Vegas & Jag! PUSS PÅ ER FÄNS...





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-06 · 15:28:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter