Guld dag

Åh lord! Har haft världens sjukaste och roligaste dag på mycket länge. Börja med jobb på Cubus vid 08.00, sen under dom 7 timmarna hände det mycket, fick ett klädlarm rakt in igenom foten, blödde och jag led nått enormt, sen skadar jag knät när jag skulle visa Jennifer vart jag blödde under foten och efter det ramla jag i trappan när jag skulle upp ur personal rummet, så idag blev jag en aning skadad men fyfan va det vände och blev bra.

Mötte upp syster och farmor efter jag slutat, vänta in Madde och sen kom mormor, vi åt super god mat på Los Sombreros, fast det har bytt namn så minns ej va det hette, men gott var det. Sen gick vi runt lite på stan och jag dör så sjuka i skallen min mormor och farmor är så är så rapp i käften och skämtar om allt och skrattar. Mormor ser två bögar gå förbi och hon säger högt " meeen gud var inte det där två hanar?" haha! Sen tog vi oss till bion vi skulle se, En gång i Phucket, så sinnes sjukt rolig och bättre kan det inte bli när man har dom två tanterna med som sitter och sjukar sig i stolarna brevid, dom är värre än småbarn. Så jag, Sara och Madde skratta så vi höll på kissa ner oss och ärligt så tappa jag andan och fick ont i magen så mycket jag skratta av både filmen och mormor och farmor, även hela bio salen. Guld kväll! Så det tråkiga på Cubus försvann sådär pang tjoff och smärtan lika så.

Men nu är jag sjukt trött, var uppe redan 05.00 imorse, somna igår när jag prata med Kalle, så trött var jag, snäll sådär också haha. Ska upp 05.00 imorgon också så nu blir det Big brother sen sova. Detta fick jag på min tallrik idag, mums! PUSS PUSS PÅ DENNA KUNG DAAAAAG :)






Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-07 · 21:16:18







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter