Keep your head high

k v ä l l e r  k v ä l l e r !

Som jag njöt imorse när solen stekte på så skönt! Hamna ute i solen innan Kongen kom över på lite frukost, nästan 2 timmars snack innan jag skulle vidare till stan för plugg. Sluta 16.00 sen knalla jag till Rosmarin och färga brynen, andra gången i hela mitt liv och är lika chokad som första, dom blir så satans mörka, haha! Sen träffa jag Maria och Josse, gick oss mot ljusbubblan så Maria kunde fixa sina bryn eftersom det var fullt på Rosmarin. Jag har ju presentkort på ljusbubblan så jag ska väl boka in massage eller nått snart, eller en bikini vaxning? ojaa! Sen åkte vi hem och efter 10 min tuta det utanför dörren och Maria står där med bilen, vi åkte och köpte oss lite pizza och tjocka oss i soffan. Bra måndag vill jag säga! Nu mysa till massa tv innan man sjunker ner i sängen.

Runt 17.00 tiden fick jag veta nått hemskt, jag bara rös och mådde illa och fick sjukt ont i magen. Stina jag jobba med på Cubus avled i fredags, 19 år gammal, helt sjukt att jag inte kan fatta det, blev helt deppig av allt och det är piss, världens goa tjej och glad. Och bara om ca en månad skulle hon ta studenten? livet är så jävligt och ont ibland!







Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-05-07 · 20:52:37







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter